Ture Words

"Success is not the key to happiness
Happiness is the key to success"

söndag 6 september 2009

Sitter på tåget nu till skolan. Var riktigt skönt att jag kunde ta bilden i morse, något bekvämare än att åka buss!



Idag har vi en föreläsning mellan 10 till 13 och det startar jöken. Så det ska bli intressant att se hur svårt det blir! De två kommande veckorna kommer det att vara skola varje dag men sedan blir det ca tre dagar i veckan:) Gött!:)



Igår fyllde Dennis 22 år och jag åkte iväg och köpte en Yucca palm till honom, haha :p sen när vi ätit lite tårta och sådant så åkte jag iväg till Sofie:)

Dessa snygga Björn Borg trosorna har jag hittat och beställt tillsammans med ett par andra. Har inte sett dessa någon gång förut! :)

jaja, nu är jag snart framme. Ha det fint! Pussssss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar