Ture Words

"Success is not the key to happiness
Happiness is the key to success"

lördag 5 september 2009


Bilden är från när jag var ca fyra - fem år gammal från där vi bodde i Starby när jag var liten:) När man var liten hade man minsann inga bekymmer... Men det är skönt att växa upp också, såklart :D Man kommer nog alltid längta tillbaka till den tid som varit! Just nu känns det som en evighet sedan jag tog student o det är egentligen bara tre månader sedan. Men men, nog med det!
Igår blev det bowling och sedan utgång:) Bowlingen gick jättebra fram till sista omgången. jag har aldrig vunnit i bowling och jag ledde två omgångar över Pierre och Linus. Sedan kommer Pierre ifatt mig på den sista omgången och sedan står vi på samma poäng när Pierre får en strike och sen hinner inte jag slå innan banan stängs ned! Alltså säger han att han vann medans jag tycker att vi sluta lika eftersom jag inte fick möjlighet att slå mitt sista slag! Sedan var vi runt på i princip alla pubar i Ängelholm och jag blev skiittrött, eftersom jag hade varit uppe sedan kvart över fem på morgonen, så jag blev lagom seg och trött på slutet, man annars var det riktigt kul:)
Idag blir det ev. utgång igen:) Men nu snart ska jag och älskling kolla Män som hatar kvinnor. Han hade inte sett den och jag kan gärna se den igen för den var så bra:)
Ha det fint alla:) Pussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar