Ture Words

"Success is not the key to happiness
Happiness is the key to success"

lördag 12 september 2009


Idag är det lördag igen:) Härliga morgon!

Igår hade jag tre föreläsningar och den sista var det fyra stycken mäklare och en rekryteringschef som var och berättade lite och vi fick ställa frågor om yrket. Men gissa vem som var rekryteringschefen, Jo Elisabeth från Lyxfällan:) Det tyckte jag var lite roligt! O hon var verkligen jättetrevlig!

Sen efter föreläsningen sprang jag och Cissi för att vi skulle hinna med det snabba tåget hem och när vi kommer in på stationen så är det försenat tio min och sen ytterligare tio min så vi hade verkligen inte behövt stressa för att honna med. Men sån otur har man ibland och speciellt med tåg! Men jag kom hem till slut. Sedan blev det god grillning med familjen och sen somn jag, haha. Pappa fick väcka mig för jag skulle iväg till Sara. jag lyckades vakna och tog mig till Sara. Vi kollade Män som hatar kvinnor och käka lite gott och så:) Mycket trevlig kväll<3<3

Nej, nu får jag ta mig upp ur sängen och nu jäklar ska det bli en effektiv dag och sedan kommer älskling:)wiee<3<3<3!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar