Ture Words

"Success is not the key to happiness
Happiness is the key to success"

lördag 26 september 2009



Idag är det lite av en saknar dag! Tänkte tillbaka på studenten innan, känns så längesedan nu... :/ Och mycket har hänt sedan dess. Jag skulle behöva mer tid till att kunna träffa fler vänner. De som man nästan inte ens hunnit träffa i sommar! Saknar er som FAN!!! Men nu lever alla olika liv, man träffas inte varje dag som vi tjejer gjorde på gymnasiet:/ Jag trodde definitivt inte att jag skulle börja plugga direkt och jag trodde aldrig att det skulle bli i Malmö. Men för att vara ärlig så är jag glad att jag börja direkt och i Malmö. Jag trivs som fisken i vattnet:)


Tiden går så jäkla fort, kan inte fatta det. Kommer ihåg student veckan, vilka roliga saker vi hitta på och hur spänd man var inför studenten och vad som skulle komma efter det. Man hade ingen aning. Så nu ska jag ta mig i kragen och se till att jag har tid över att träffa de som man saknar så otroligt!! Sedan tänkte jag bara säga att det man lärde sig på gymnasiet har man väldigt mycket nytta av. NU när jag läser till fastighetsmäklare så har vi stora bitar psykologi, ekonomi och juridik och jag har jättemycket med mig som jag kan från gymnasiet. Bara det att det är lite mer avancerat. Men vi fick en skitbra grund! Det trodde jag inte men det löna sig att gå på både rättskunskapslektionerna och affärsjuridiken:) Tack Matz!


Åter till lite vardagligheter igår hade jag ännu en ledig dag, vilket resulterade i en promenad på morgonen, en del pluggtid, väla och Ikea med Elenor, käka på Kirris med Elenor och Dennis på kvällen och sen blev det mys med film först P.s I love you sen The Holiday:)


Nu väntar jag på att älskling ska dyka upp:)<3 Jag kan inte säga hur otroligt glad jag är över att vara tsm med dig, Pierre:)<3 Du är helt underbar!! Älskar dig av hela mitt hjärta<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar