Ture Words

"Success is not the key to happiness
Happiness is the key to success"

torsdag 21 maj 2009

Onsdag...BALEN





OJojoj, säger jag bara. Nu sitter jag här, dagen efter balen. Och det känns konstigt att baldagen redan är över. Resultat efter gårdagens händelser är att jag knappt kan gå, jäkla högklackat;) Men vill man vara fin får man lida pin! Men det var riktigt roligt igår:)Fin middag, med otroligt god mat! Lägger upp lite bilder:) Btw, min klänning kom igår, så det var verkligen precis! Men som tur var passa den perfekt! Är skitnöjd, eftersom det var den jag ville ha och för att jag "designat" den själv:)Kvällen kunde inte bli annat än bra. Vi hade tur med vädret, med strålande sol och värme:)

Förfesten


Förrätten


Elin & Andy


Ida, Sara & Sara:)


Jag, Lina & Sara:)


Grabbarna Grus:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar