Ture Words

"Success is not the key to happiness
Happiness is the key to success"

lördag 16 maj 2009

16 maj


Nu har det hänt enormt mycket idagarna. Kan inte fatta att jag hann med så mycket på fredagen. Matte nationella i ca 4 timmar, sedan direkt till Malmö för "jakt", sedan hem och byta om och sen körde mamma mig direkt till Elenor och sen festa vi tjejer och hade skitkul!<3 Sedan in till stan mötte upp bland annat Jennifer, Pierre<3 och Linus.

Kan knappt minnas vad som hänt annars i veckan, antagligen för att det varit en aning turbulent och frustration nu i dagarna. Men nu jäklar börjar saker och ting lösa sig! Och jag har insett att det kanske lönar sig att man faktiskt kämpar och ger sig fan på att få sina saker!

Det var allt för mig just nu. Kommer kanske något inlägg senare, men nu skajag krypa ner i soffan bredvid älskling och läsa en bra bok medans han spelar:)<3

O det luktar mat! Skit vad hungrig jag är nu!!;)

/Mateja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar