Ture Words

"Success is not the key to happiness
Happiness is the key to success"

onsdag 6 maj 2009

Ett litet uppehåll!




Hej Hej!

Det är väl dags att skriva av sig lite!

Idag har det varit sjukt blåsigt, helt otroligt, det gick inte att gå rakt på storgatan idag. Varit och tittat på smycken till balen och studenten! Fått hem mina skor och nu väntar bara klänningen! Hoppas den kommer snart, väntar ihjäl mig. Har aldrig varit så intresserad över när posten kommer som nu;) Hittade iaf jättefina smycken och fick mycket bra hjälp och råd:) Det blir man glad över, när expediten verkligen hjälper till och är väldigt trevlig! Uppskattat:D

Annars har min dag bestått av huvudvärk och kyla. Vakna tidigt och pussa min kära pojkvän hejdå när han skulle till praktiken och sen sussa jag vidare:) 1 lektion och sen hem. Gosa ner mig under filten och kolla på sjätte sinnet tills jag somnade! Vet inte hur jag alltid lyckas somna så fort jag ska kolla på någon film eller öppna skolböckerna! Det tar alltså bara lite extra tid att se klart en film och plugga, men det verkar ju ha gått bra hittills iaf:p

Börjar bli lite små nervös över vad som kommer hända sen. Men det är tankar jag får ta senare. Nu ska det bara njutas av varje stund! Har ju hela sommaren på mig att komma på vad jag vill göra! Har iaf sökt in på lite skolor som ekonomikandidat i Lund, Fastighetsmäklare i Malmö och Juridik i Lund mfl! Så jag har ju lite alternativ om jag inte får jobb, men denna lågkonjunktur måste ju vända någon gång, så varför inte till hösten!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar