Ture Words

"Success is not the key to happiness
Happiness is the key to success"

måndag 18 maj 2009


Jag älskar dig så fruktansvärt mycket! Det finns ingen som är så underbar som du och jag vill att det alltid ska vara vi! Du är den jag trivs bäst med och den jag verkligen kan slappna av med! Jag kan inte tänka mig en enda dag utan dig, det gör bara ont långt in i hjärtat! För mig är du den finaste människa som finns. Du vet hur jag funkar och hur jag reagerar. Det är ibland skrämmande när du säger precis det jag tänker. Älskling, du är min värld och den person jag vänder mig till när jag har problem, känner mig ledsen etc. Sen vet jag att jag kan vara en "Bitch", förlåt!!!!
Du är mitt allt och jag vill aldrig vara utan dig! Jag vill att du ska veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta, för det är självklart för mig, för utan dig finns inget mig!<3
Du är den som ger mig trygghet! Jag är redo för allt som har med dig att göra, för då vet jag att jag kommer att ha tryggheten kvar i livet! Jag är så lycklig med dig älskling! :)
Mateja <3 Pierre:)<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar