Ture Words

"Success is not the key to happiness
Happiness is the key to success"

torsdag 27 augusti 2009

Jaha, lite dålig uppdatering:/



Men har tillbringat de tre senaste dagarna hos Pierre<3 I tisdags var vi bara hemma och mös<3 I går stack jag och älskling och kolla på bilar och fixa min dator, så nu har jag office paketet och ett nytt antivirus system. Sen käka vi på donken och hyrde två filmer. Friday the 13th och Never back down. Friday var skitbra, jätteäcklig och spännande. Riktigt bra! Älskar skräck! Jag och Pierre höll på att "skita knäck" som vi brukar säga :p Linus satt glatt och titta på våra reaktioner eftersom han redan sett sen och den andra filmen somna jag till. Men det gjorde inte så mycket, hade redan sett den två gånger innan.


Idag, då så stack jag och Pierre hem till Linus och bada i hans pool. Fy fan vad gott det var! Riktigt varmt i vattnet och sen var det helt lä, så man kunde lätt ligga och sola :D Sen körde vi till donken och åt igen! VARNING på oss. Men på måndag då ska det slutas upp med all skitmat! Får se hur länge jag klarar det med allt pendlande...




NU idag när jag kom hem, stod det en överraskning på gården!!!!!!! EN BIL!!!!! En liten fin sak som antagligen kommer att bli min. Men jag tyckte den var helt perfekt i min smak!



Rota genom Pierres gaderob innan och hitta dessa jeansen. Prova dem och passa i midjan! Dock var det ett tag sen han hade dem och nu beslogtog jag dem!hihi. Har ju bara tighta jeans annars och dessa var sååå sköna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar