Ture Words

"Success is not the key to happiness
Happiness is the key to success"

torsdag 6 augusti 2009



Bilden är tagen innan vi sluta skolan, när vi bestämde att hela klassen skulle ner till stranden:) Elin på bilden<3>

Idag har jag jobbat och sen fick jag en tid hos läkaren för att kolla upp mina "bett" som nu har blivit lila:/ svullnaden har gått ned med färgen har inte försvunnit:S Det var inget allvarligt, men jag har nu fått en salva som är ganska stark och som gör att huden blir tunnare på det stället man smörjer, så man måste ta en fet kräm att smörja emellan...Så nu ska de förhoppningsvis gå bort! Träffade på Sara på stan idag<3


Sen hann jag sola en stund, riktigt skönt!


Imorgon ska jag ut och käka med jobbet, eftersom det är min sista dag! Och förresten, nu är det 100% säkert att jag ska gå fastighetsmäklarprogrammet och jag sen såg jag att man tydligen bara kan läsa det i Stockholm, Skellefteå och Malmö :S Men nu är jag jäkligt nöjd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar