Ture Words

"Success is not the key to happiness
Happiness is the key to success"

måndag 17 augusti 2009

Emma, jag och Elenor innan vi ska sticka iväg till hbg i lördags:)

Emma och Jag:)<3

Blegel och Jag:)<3


Jag och Emelie:)<3

Blegel, jag och Elenor:)<3
Förfest hemma hos Alexsandra. Vilket var skitkul:) Tack så mycket gumman:) Får vi göra om! Sen bar det iväg till Hbg för att gå in på M/S harmony. Captain morgan kväll. Väldigt tevligt med massa gott folk och dans! Söndagen mådde man som man förtjänade.
Idag måndag har jag varit inne i stan och fikat med Jennifer. Längesen man träffa henna. Mysig eftermiddag<3
Nu ikväll ska jag glo en bra film och sen ska jag hålla alla mina tummar för min älskling imorgon!:D<3 Älskar dig så mycket min snygging!<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar