Ture Words

"Success is not the key to happiness
Happiness is the key to success"

torsdag 2 juli 2009

Värmen

Uch, fy vad varmt det var i natt. Det kvittar hur mycket man än vädrar, så känns det som man ligger i en bastu! Hoppas det blir lite mer molnigt i eftermiddag. Vill använda mina nya jeans! Som jag inte kunnat ha sen jag köpte dem.

Ikväll drar ekebofestivalen igång, så lär väl somna till musiken ikväll... Vet inte vad jag ska hitta på ikväll, ev gå en sväng med familjen till Ekebo. Saknar min älskling såååå mycket redan! känns hårt att gå upp på morgonen när min snygging liger och sover så gott. Hade gärna stannat i sängen idag!

Nu är det lunch och jag är så hungrig. Imorgon går Inger på semester, så då får jag sköta alla inbetalningarna själv. Men det kommer säkert gå bra, hoppas jag :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar