Ture Words

"Success is not the key to happiness
Happiness is the key to success"

onsdag 8 juli 2009

Kollade aldrig på cermonin igår, men jag såg dotterns tal imorse på nyheterna. Fy, mina tårar bara spruta. Det var så sorgligt. Sen gick tanken till vad det var för datum. Jo, 8 Juli och det innebär att det är exakt 9 år sedan, jag var den personen som förlorat någon, allt för tidigt!.Så då vällde nog de känslorna upp också.

Sedan när jag skulle ta ut hundarna, så lyckas Gordito ta sig ut och få ström på sig från hästhagen och springer sen ut på stora vägen = jag får panik! jag får kasta mig genom hagen och ut på stora vägen och ser till så att han inte blir påkörd. jag springer vidare runt huset och in på gården och där står han och tittar på mig vid dörren. Sånt ska alltid hända när man har bråttom. Sen gav jag min älskade en stor puss, sen körde jag till jobbat. Snart fika, är riktigt hungrig!

jag och älskling hade en jättemysig kväll igår. Tack, du är underbar!:)<3

Jag saknar Sofie så otroligt mycket! Har inte setts på hur länge som helst! <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar