Ture Words

"Success is not the key to happiness
Happiness is the key to success"

fredag 24 juli 2009

Har äntligen beställt hem tackkort från studenten:) Och sedan har jag hittat en hel kläder som jag bara var tvungen att ha. Bla en jacka som jag beställde:) Kunde inte vänta på att jag skulle hinna ta mig till väla, så nu hoppas jag den passar:)



Så här ser den ut och den är mörk khakaigrön som jag älskar!




Sedan hittade jag lite kläder till älskling, en hoodtröja, som jag vet att han behöver. Undrar om han tycker den här är snygg?;)

Har inte så mycket att göra på jobbet nu, lite tråkigt. Men nu ska jag scanna in lite årsredovisningar... O ikväll blir det fest och sen ´Helsingborgsfestivalen. imorgon blir det födelsedagsfest/förfest hos Emelie sen vidare till hbg:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar