Ture Words

"Success is not the key to happiness
Happiness is the key to success"

lördag 13 juni 2009

Studenten!!!!

STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D

Dagen igår kunde knappt bli bättre! Trots det jäkla regnet, så hade jag en helt underbar och trevlig dag! Allt var bara perfekt! frukosten var trevlig, betygen var bra och jag fick stipendium för bästa betyg i karaktärsämnena:) sedan lunchen var väldigt god! "Konserten" i Aulan var bra med mycket skrikande, visslande och sjungande:) Sedan utspringet gick bra och det var mycket folk. Sprang våra varv och sedan åkte vi balvagnen, vilket faktiskt blev skitbra!

Tack för alla presenter och alla som gratulerade mig i stan! :) Ni gjorde min dag fantastisk!

B-hof blev riktigt bra på kvällen också. Skriver det lite enkelt, som ni förstår så hade jag en skitbra dag helt enkelt!


FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN!!!! FY FAN VAD VI E BRA!!!!!

Bilder kommer senare;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar