Ture Words

"Success is not the key to happiness
Happiness is the key to success"

lördag 27 juni 2009




Nu är det verkligen SOMMAR! Så härligt att springa runt och lyssna på Do It all night, med ett glas cola i handen och föna håret:) Och det är varmt ute:) Älskar livet nu!:) Varit och badat hos Linus i hans pool. O det var skitskönt i vattnet riktigt varmt! Det var bara att hoppa i:) Nu håller jag och älskling på att fixa oss efter en väldigt mysig eftermiddag:) Ska på bio med Linus och Jannike och se The Proposal:) Älskar lördagar!

Igår blev det fotboll hos Hampus med massa gott snacks och cider. Dock somna jag på soffan av TRÖTTHET senare... Hur lyckas jag alltid somna när vi kollar film?! ;)hahah

Nej, nu får jag återgå till mitt fönande:) Ha en underbar lördagskväll!

1 kommentar:

  1. Mateja Mateja, haha lönt att somna:) jag och Emelie skulle ju ta med dig till en marknad i åstorp så du fick något att göra men när vi ringde så sov du redan:P!

    SvaraRadera