Ture Words

"Success is not the key to happiness
Happiness is the key to success"

måndag 5 oktober 2009

Looooooove <3



Hej:)


(Jag är inte så vit som jag ser ut på bilden, haha, provade lite olika effekter;) )

Är något liten idag, men det känns bra inombords!

Sitter och lyssnar på All I Want For Christmas... haha, idag har jag nog lite julkänslor.
Blev ju vinterjackan och höga stövlar idag, något blåsigt i Malmö. Riktigt j'kla kallt!
Det är ju fasktiskt riktigt mysig med jul och snö, men favoriten är fortfarande sommar.
Vad är detta, här sitter jag och babblar om JULEN och det är bara 5 okt! Usch då ;)


Så här ser stövlarna ut som jag köpt, Man ser inte så jättebra på bilden, men de är iaf knähöga, jättevarma och I love;)


Jag hoppas, Jag hoppas o Jag hoppas ännu mer att det blir som jag vill:)





Sen vill jag bara säga att jag älskar Pierre av hela mitt hjärta, finns ingen som du,
du gör mig så lycklig! Älskar att vara med dig, vara nära dig, se dig i ögonen. Du är
är verkligen All I Want For Christmas! ;) Du gör mig hel älskling! Du är underbar!<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar