Ture Words

"Success is not the key to happiness
Happiness is the key to success"

söndag 4 oktober 2009

Hej Hej:)

Nu var det allt några dagar sedan jag uppdaterat. Men i fredags så blev det förfest och utgång i hbg:) Riktigt kul kväll, det har varit en del hemmakvällar nu på sista tiden, så detta var verkligen toppen. Skolan tar mycket av ens kraft och även om man inte är i skolan så mycket. Så är pendlingen ganska jobbig vissa dagar... men det kommer nog en lösning på det...:) Vi var iaf först på en klubb som jag inte minns namnet på :P och sen blev det Tempel och där var skitkul:) Ska definitivt dit fler gånger!

I fredags lämna jag in min första tenta. Det var en lite mindre uppsats, hoppas på det bästa:) Men jag är nöjd iaf.

Hoppas allt är fint!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar